اپل در حال برنامه‌ریزی پنج مک جدید برای سال 2022 است، از جمله MacBook Pro Refresh سطح ورودی

دوشنبه 15 آذر 1400
22:33
علیرضا مسلمی

در حالی که شایعات زیادی در مورد به‌روزرسانی‌های iMac، MacBook Air، Mac mini و Mac Pro اپل منتشر شده است، اما Gurman به مک‌بوک پرو سطح پایه جدید اشاره می‌کند. او قبلاً اشاره کرده بود که یک مک‌بوک پرو سطح پایه نسل بعدی دارای همان تراشه M2 با نسل بعدی مک‌بوک ایر است که دارای همان تعداد هسته‌های CPU مانند تراشه M1، تا 10 هسته گرافیکی و عملکرد بهبود یافته است. این اولین بار است که این دستگاه در بیش از نیم سال ذکر شده است.


به نظر می رسد معرفی جدیدترین مدل های رده بالای مک بوک تعمیرات اپل واچ پرو اپل که دارای نمایشگرهای بزرگتر هستند، نوار لمسی را حذف کرده و پورت های بیشتری را اضافه کرده اند، به نظر می رسد که مک بوک پرو سطح ابتدایی را در موقعیتی عجیب در خط تولید مک قرار داده است. گمانه زنی ها مبنی بر توقف تولید و جایگزینی آن با یک نسخه پیشرفته از مک بوک ایر، اما تایید مجدد گورمن نشان می دهد که یک مک بوک پرو سطح پایه جدید هنوز برای سال 2022 در راه است.


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ما به روزترین اخبار دنیا را در حوزه فناوری ارائه می دهیم.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تازه های دنیای فناوری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]